Intalnire de lucru – „Eficientizarea monitorizarii electronice a datelor in sistemul CDI - HLEG pentru Inventii de Serviciu 12 februarie 2015

In data de 12 februarie 2015, a avut loc prima intalnire a HLEG pentru Inventii de Serviciu implicat in elaborarea unui manual de bune practici (blueprint) pentru aplicarea reglementarilor in vigoare privind inventiile de serviciu. Scopul acestei prime intalniri a fost stabilirea structurii manualului de buna practica, stabilirea modalitatii de lucru, stabilirea responsabilitatilor pe capitole din structura manualului de buna practica, stabilirea agendei pentru perioada urmatoare, aspecte administrative etc.

In deschiderea intalnirii, dna Magda Susan Resiga, managerul de proiect, a prezentat principalele aspecte legate de proiect, precum si detalii administrative. Dl. Adrian Curaj, director general, a aratat modul in care acest proiect este parte a demersurilor UEFISCDI, institutie care are ca misiune promovarea calitatii si leadership-ului pentru invatamantul superior, cercetare, dezvoltare si inovare.

Dupa o scurta prezentare a tututror participantilor, s-a trecut la discutii, astfel unul din principalele aspecte propuse spre discutie grupului extins de experti a fost definitivarea termenilor de referinta necesari elaborarii manualului de bune practici. Li s-a comunicat participantilor ca grupul de trei experti si coordonatorul activitatii au propus o impartire a grupului extins in trei subgrupuri, fiecare din acestea avand in lucru o parte a manualului, pe capitole si un coordonator, astfel:

-      Grupul 1: va lucra la capitolele 1 – 3 – coordonator domnul Gabriel VLADUT

-      Grupul 2: va lucra la capitolele 4 – 5 – coordonator domnul Sorin AXINTE

-      Grupul 3: va lucra la capitolul 6 – coordonator domnul Bogdan CIOCANEL.

S-a stabilit ca dupa aceasta intalnire participantii sa opteze pentru cel putin unul dintre aceste subgrupuri, pentru a lucra eficient si pentru o concentrare a expertizei de profil, in functie de specificitatea fiecarei parti a manualului.

De asemenea, s-a discutat si despre experii strainii care vor participa cu expertiza si studii (studii privind proprietatea intelectuala/inventiile de serviciu - PI/IS) in cadrul acestei activitati, pentru a se face o selectie de bune practici/modele de succes, care se vor transpune in cadrul legislativ din Romania, pentru a rezulta un model potrivit contextului national.

S-au stabilit, de asemnea, modalitati de lucru pentru realizarea Manualului si calendarul de activitati pentru  finalizarea activitatii si a rezultatelor propuse in cadrul proiectului pentru aceasta componenta.

 

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer 9+