Intalnire de lucru – „Eficientizarea monitorizarii electronice a datelor in sistemul CDI - HLEG pentru Inventii de Serviciu 13 mai 2015

In cadrul intalnirii, au avut loc discutii privind forma actuala a Ghidului de bune practici, in scopul optimizarii acestuia din punct de vedere al formei si continutului (eliminarea suprapunerilor, elaborarea de recomandari specifice, organizarea anexelor). De asemenea, s-au planificat activitatilor urmatoare: intalniri de lucru, intalniri HLEG, evenimentul de prezentare publica a Ghidului.

Au fost discutate urmatoarele:

1. Inlaturarea suprapunerilor sau redundantelor din textul propriu-zis al Ghidului, prin analiza capitolelor si subcapitolelor;

2. Propuneri de modalitati de elaborare a contractelor de munca in concordanta cu legea in vigoare (vor exista anexe cu modele recomandate);

3. Organizarea Ghidului sub forma de recomandari, care vor fi incadrate si vor aparea scrise cu litere ingrosate (bold);

4. Recomandarile din manual trebuie sa se adreseze tuturor partilor interesate (universitati, INCD-uri, IMM, alte tipuri de organizatii publice si private);

5. Planificarea termenelor pentru discutarea variantei finale in grupul de lucru si ulterior in cadrul unei intalniri HLEG IS, dar si pentru prezentarea publica a Ghidului.;

6. Se pot avea in vedere diverse modele, dar trebuie sa se creeze un model specific romanesc, adaptat la realitatile nationale.

Concluzii, pasi de urmat:

1. Armonizarea continutului manualului, prin discutii cu reprezentantii OSIM, se va realiza in cadrul intalnirii cu membrii HLEG

2. Evenimentul de prezentare publica a Ghidului va avea loc in ultima parte a lunii iunie;

3. Ghidul pentru proprietate intelectuala/inventii de serviciu va contine experienta la zi in domeniu si va contine recomandari si anexe.

 

Prentru a vizualiza aceasta pagina este nevoie de un browser modern.


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer 9+